Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Ja, vilken är det? Själv föredrar jag Ken för hans frisyr och hans Haryjuken attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 har du spelat "marvel vs streetfighter" nån gång? det är det roligaste fight spelet jag någonsin spelat. då är street fighter gubbarna med, dock inte alla. och en del marvel gubbar som Spiderman, hulken, captain america bland annat. fast det finns bara till ps :( men det finns ju "capcom vs marvel" till xbox som är ungefär samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 ajg tror jag gillar dhalsim eller vad han heter.. mest för att han e töntig och får så mesigt långa armar och ben. jag kan inga specialare utan klarar det bara då o då menemen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 har du spelat "marvel vs streetfighter" nån gång? det är det roligaste fight spelet jag någonsin spelat. då är street fighter gubbarna med, dock inte alla. och en del marvel gubbar som Spiderman, hulken, captain america bland annat. fast det finns bara till ps :( men det finns ju "capcom vs marvel" till xbox som är ungefär samma sak. Menar du Marvel vs capcom 2? Jag har det till dreamcast! Det är as skojjag har lyckats med en 328 hit combo! det är inte i alla spel man kan det du! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 (redigerat) (Kassler @ 23/02-2004 22:27:53) har du spelat "marvel vs streetfighter" nån gång? det är det roligaste fight spelet jag någonsin spelat. då är street fighter gubbarna med, dock inte alla. och en del marvel gubbar som Spiderman, hulken, captain america bland annat. fast det finns bara till ps :( men det finns ju "capcom vs marvel" till xbox som är ungefär samma sak. Menar du Marvel vs capcom 2? Jag har det till dreamcast! Det är as skoj jag har lyckats med en 328 hit combo! det är inte i alla spel man kan det du! precis, jag har dock bara spelat marvel vs street fighter till ps.men jag har hört att marvel vs capcom 2 också ska va grymt. vad finns det med för gubbar? Redigerat 24 Februari 2004 av AidsCunt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 that ownz!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 blanka är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 ja han är grym!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Henrik Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Ja, vilken är det? Själv föredrar jag Ken för hans frisyr och hans Haryjuken attacker. Rau och kent är bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 alla är bra (nästan alla) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 alla är bra (nästan alla) vilka är inte bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 blanka är bäst Håller med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg