SpoWn Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Går inte att kolla på film på mitt PS2. Vad kan vara fel? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Möjligt att det är fel på skivan eller någonting sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Går inte att kolla på film på mitt PS2. Vad kan vara fel? :S Fel på skivan eller så är lasern blockerad av något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 3 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 (redigerat) Tror inte att det är fel på någon skiva. Vissa funka får några dagar sen men inte nu... Köpte 4 nya idag och ingen funkar. EDIT: Men det går fortfarande att spela på den. Men kan inte se filmer. :( Kan det vara något annat fel? Redigerat 3 Februari 2007 av SpoWn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 jag vet inte vad som kan va fel! men en har sagt en hemsida till mej där man kan köpa ett chip till sitt ps2 så man kan kolla på film och sånt men jag kom inte ihåg vilken hemsida de va :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 4 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Man ska inte behöva chipa sitt PS2 för att det ska funka. Det gick iallafall för någon dag sen. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 e samma problem för mig det går inte att spela dvd skivor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 men jag kan kolla på dvd på mitt ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Fråga i nån affär ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 6 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Fråga i nån affär ;) Jeah, ska fråga på OnOff. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 e det brännda skivor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Jag har en teori om det här för så är det för mej med. En del filmer går men en del inte och det beror säkert på att dvd läsarn är ganska känslig när den är gjord för ps2 spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg