123spill Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Men den där låten var ju sjuk. Allså "money" eller vad den hette. Passar kanske in på en bordell (Ursäkta utlåtandet). Inga låtar var bra i lördags men i och för sig så brukar dem ju aldrig vara bra då... Inte enligt mig iaf. Ja om du inte vill höra låtarna så gå och gör nåt annat som du verkligen sjunker in i ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Nu har jag slutat kolla på melodifestivalen! Det börjar faktiskt bli lite tjatigt. Och alla låter är inte bra i år.... Eller faktiskt ingen låt var bra i år. Sen är det en Überbög som är programledare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
colorblind Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Det luktar lite unket kultur-gestapo... Men i alla fall, alla har sin egen åsikt och min är att melodifestivalen är Antikrist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Alla låtar är dåliga... Jimmy Jansson gick till 2:a chansen :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Usch vad dåligt det var igår! The Arks låt var en 100 procentig besvikelse! Hoppas verkligen det är bättre låtar nästa vecka. Och varför ska de förstöra hela melodifestivalen med fjantiga shower och skämt? Som den där melodifestivalsmusikalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Håller med dig,Kabby,usch. Melodifestivalen dör mer och mer för varje år, tycker jag.Ingen av låtarna hittills i år har varit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Asså, förra året var iaf NÅGON låt bra... detta året har ingen varit bra, och det är bara dom stora artisterna som går vidare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 artisterna i melodifestivalen e fake dom skriver ju f*n inte ens sina egna texter :angry: plus att dom suger på att sjunga GANGSTA RAP 4 LIFE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Ta på dig hörlurar med högsta volym :) Tycker att årets Melodifestivalen va bland det sämsta jag sånsin har sett i hela mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 För länge sen, i tidernas begynnelse spelade dom låtarna själva... ZOMG ASSÅ!!! :o HUR KUNDE DOM DET!?!?!? SJUNGA UTAN INSPELAD MELODI?! (jag brukar inte capsa som en tioåring, detta var ett undantag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Jag har aldrig tyckt om melodifestivalen, men det jag har hört av årets låtar är värre än vanligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Skönt att det har blivit några veckors paus nu.. Jag håppas att det kommer terrorister till finalen det skulle vara action! fy va äg. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.