Hoppa till innehåll

Ny Alt

Snookis

Rekommendera inlägg

Dalman, var har du fått ifrån att warrior inte är bra på PvP? Det är rena h*lvetet att få på sig en warrior med en charge när man inte är bered. Cold_Fear, isåfall så måste dem specca Holy och det är ingevidare på pvp om man ej helar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dalman, var har du fått ifrån att warrior inte är bra på PvP? Det är rena h*lvetet att få på sig en warrior med en charge när man inte är bered. Cold_Fear, isåfall så måste dem specca Holy och det är ingevidare på pvp om man ej helar.

Okej. Men om man ska raida lite också då? är det mkt svårare att tanka än att hela?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[EDIT] Läste fel!

Paladin = Healer / DPS / Clense Bot

Warrior = Tank / DPS

Rogue = DPS

Priest = Healer

Hunter = Egoist

Shaman = DPS / Healer

Druid = Tank / Healer / DPS

Warlock = DPS / Tank

Mage = DPS

Sparar den här informationen även om jag läste fel :|

Redigerat av NossLoad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att hela är definitivt lättare. Är man en jätte bra helare i en raid så brukar man oftast bara få fokusera sig på tankarna.

Nossload, jag tyckte det var bra med det dära om hunters. De är faktist egoister ofta :) Varje gång jag rollade högre på Zin rokh svärdet i ZG så whina dem för att den ger mycket attackpower och att dem har mer användning för det. Men jag sa att den är jätte slö, men vår dkp master gav den till huntern :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...