Snookis Skrivet 17 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Nu har jag bestämt mej. Jag ska köra en plate karaktär! Men vilken blir bäst i PvP? Warrior elr Paladin? Okej,men istället för execute har paladins den där hamaren ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 WooT trodde det va hunter som va bäst Omg läste fel mena HUNTER... xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Dalman, var har du fått ifrån att warrior inte är bra på PvP? Det är rena h*lvetet att få på sig en warrior med en charge när man inte är bered. Cold_Fear, isåfall så måste dem specca Holy och det är ingevidare på pvp om man ej helar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 17 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Dalman, var har du fått ifrån att warrior inte är bra på PvP? Det är rena h*lvetet att få på sig en warrior med en charge när man inte är bered. Cold_Fear, isåfall så måste dem specca Holy och det är ingevidare på pvp om man ej helar. Okej. Men om man ska raida lite också då? är det mkt svårare att tanka än att hela? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 (redigerat) Dalman, var har du fått ifrån att warrior inte är bra på PvP? Det är rena h*lvetet att få på sig en warrior med en charge när man inte är bered. Cold_Fear, isåfall så måste dem specca Holy och det är ingevidare på pvp om man ej helar. [EDIT] Läste fel! Paladin = Healer / DPS / Clense Bot Warrior = Tank / DPS Rogue = DPS Priest = Healer Hunter = Egoist Shaman = DPS / Healer Druid = Tank / Healer / DPS Warlock = DPS / Tank Mage = DPS Sparar den här informationen även om jag läste fel :| Redigerat 17 Februari 2007 av NossLoad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Dalman, var har du fått ifrån att warrior inte är bra på PvP? Det är rena h*lvetet att få på sig en warrior med en charge när man inte är bered. Cold_Fear, isåfall så måste dem specca Holy och det är ingevidare på pvp om man ej helar. Att hela är definitivt lättare. Är man en jätte bra helare i en raid så brukar man oftast bara få fokusera sig på tankarna. Nossload, jag tyckte det var bra med det dära om hunters. De är faktist egoister ofta :) Varje gång jag rollade högre på Zin rokh svärdet i ZG så whina dem för att den ger mycket attackpower och att dem har mer användning för det. Men jag sa att den är jätte slö, men vår dkp master gav den till huntern :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 17 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 jag har bestämt mej. Warrior blir det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 warrior e jätte trååååååkigt i raid iallafall om man e tank suger balle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Chucky, Imo är tanking jäkligt roligt. Tycker du borde göra en Rogue/Warrior/Lock/Priest eller en Mage.. De är rätt sköna i PvP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg