Xade Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Det med dunjackan förstår jag inte, de är väl inte skyldiga att ge han 700kr? Om inte, varför göra det? De som köpte sprit, de var de personerna som gjorde fel, inte själva migrationsverket. Jag anser migrationsverket som viktiga, gör mer rätt än fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Jag trodde du inte gillade migrationsverket eftersom de inte sparkar ut alla invandrare som begår brott ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Hm, kanske är lite dubbelmoral, men tycker ändå de gör mer rätt än fel ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Dem lägger ju flera miljoner kronor på att utvisa människor så att ge 700kr och rädda folk från förkylning och så är billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 lol 1an och 2an var värkligt smart gjort av dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Det med dunjackan förstår jag inte, de är väl inte skyldiga att ge han 700kr? Om inte, varför göra det? De som köpte sprit, de var de personerna som gjorde fel, inte själva migrationsverket. Jag anser migrationsverket som viktiga, gör mer rätt än fel. Det klart det var personeras fel inte själva MIG (om det där med spriten). Men då kan man ju egentligen aldrig skylla på dem eftersom alla tar väl inte alla beslut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Migrationsverket är den mest misslyckade myndigheten genomtiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 lol 1an och 2an var värkligt smart gjort av dem Varför det? Hur hjärtlös kan man va igentligen? Ska bara Sverige få leva på mordent? Det är inte hans fel att han är blind. Tänk om du hade brytit båda benen, sen bad du om vård och läkaren sa, jag vill att du går själv, annars blir du utvisad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Dem lägger ju flera miljoner kronor på att utvisa människor så att ge 700kr och rädda folk från förkylning och så är billigare. Håller med. Det är bara onödigt att lägga så mycket pengar på att "driva ut" folk. Speciellt de som inte är anpassade till klimatet, har en sjukdom eller dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Man borde ersätta eller reformera Migrationsverket så hade det säkert blivit bättre för både för invandrarna, de anställda och landet. Effektivare behandling skulle minska kostnaderna och pengarna skulle istället kunna användas till att fixa jobb och bostad åt dom som kommer. De anställda hade nog haft lättare att göra ett bra jobb och slipper hängas ut i media och på så sätt trivs dom bättre med jobbet. Med pengar över till att satsa på bostäder och jobb så drabbas inte dom som redan bor här. Slutsats: alla blir nöjda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 lol 1an och 2an var värkligt smart gjort av dem Han var ju forfan ironisk. Ta det lite lugnt. Onodogt att slosa sa mycket pengar pa att utvisa folk i onodan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 I onödan? Utvisning är väldigt viktigt. Är de inte svenska medborgare ska de f*n heller bo här, de förstör bara för svenska folket. Kan i och för sig lösas om man slutar ta in människor hela tiden ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.