sboy2 Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Vad är det roligaste man kan göra på gympan??? Själv älskar jag att spela rugby...fast det får man bara göra en gång per termin... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Fotboll, Innebandy, pingis. Finns ju mer roligt men inget jag kan komma på för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Är något extremt tråkigt kan man göra det roligt. Pakta ut tjejerna i killerboll kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_Eater Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Pingis, spökboll, killerboll och brännboll. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Pingis, spökboll, killerboll och brännboll. ^^ Samma här fast jag lägger till skridskor,badminton,pinnfotboll,krabb/kräftfotboll(vet inte vad det heter riktigt) och kryssarkungen :D Lite okända lekar kanske men fråga om ni undrar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 fotboll, innebandy, vollyboll, brännboll och badminton tycker jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Innebandy är kul ja. Glömde den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Pingis, spökboll, killerboll och brännboll. ^^ det heter kryssakung inte kryssarkungen :) det är det bästa man lägger upp en "stordyna" lite här å där och då har man en massa bollar och springer runt (överallt, förr hadde vi bara en halva var man fick vara på.) men nu har vi 2 lag och får springa överallt och det finns en kryssakung.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Brännbollen e riktigt kul.Alltid när vi har det brukar jag kallas farmor, eftersom min kompis farmor är riktigt grym på brännboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Bandy, pingis och fotboll är roligt på gympan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Pingis, spökboll, killerboll och brännboll. ^^ Hmm... om det där är eran variant av "kryssakung" så är det två helt olika lekar... Vi har inte samma regler och våran heter kryssarkungen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Badminton,spökboll m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.