Phrygian Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Springa, Bollspel eller bara vanlig Yoga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Det mesta vi gör på gympan är kul, men favoriterna är hinderbana, badminton & spökboll. :medieval: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Over Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Spökboll, badminton, friidrott och hinderbana är ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Fotboll (varannan termin :(), Innebandey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Glömde en sak vi brukar köra som heter "fortet" 3 stycken av mina kompisar kom på det en gång och nu är det rätt populärt :P Man bygger ett "fort" med alla redskap man kan hitta och sen ska man kasta bollar på varandra. Skitskoj :P Låter ju nice :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Fotboll, Terminator och Kryssarkungen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 pussjage :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 En sak som är skit kul e ju pingis..Men jag är inte bäst på det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 pussjage :rolleyes: Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Pingis, spökboll, killerboll och brännboll. ^^ okej.. vad är det för regler på den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Springa i skogen och orientering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Mördarboll är jättekul (: Särskilt som jag och en tjej till är de enda som har valt att ha gympa med killarna ^^ Innebandy är kul. Snöruggby med egna regler är riktigt kul. När jag menar egna regler så finns det bara två. "Den som är med i leken får leken tåla" "Finns inga regler" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.