Gäst Alviiz Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 :) kul med ett lyckligt slut ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 menar du han som startade tråden som fick sin tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Blev de tillsammans ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 tror det han skrev"det blev vi till sist" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Kul för honom :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Gött att höra hoppas det går för mig också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 (redigerat) Hej Hur vet man när man ska "fråga chans"(vet att det är noobigt).Jag har du en tjej på gång som jag har träfta 2 gånger vi snakcar mkt på msn puss varje gång man ska gå och mkt hjärtan men hur mkt betydeer det i gentligen?? Precis!! och jag hade varit | hetrosexuel | <----------- Oj! blandade visst ihop det, det ska stå bisexuel. Redigerat 2 Maj 2007 av Ninomi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Techno Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 (redigerat) Själv har jag en på gång också.. Men är inte helt hundra på att hon är lika intresserad. Redigerat 1 Maj 2007 av Techno Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 (redigerat) Hej Hur vet man när man ska "fråga chans"(vet att det är noobigt).Jag har du en tjej på gång som jag har träfta 2 gånger vi snakcar mkt på msn puss varje gång man ska gå och mkt hjärtan men hur mkt betydeer det i gentligen?? Exakt. För att inte tala om hur många okända man utnyttjar worldwide på msn..heh.:rolleyes: Fråga chans vid msn är nog inte det bästa. I princip alla fungerar på ett annat socialt sätt över nätet än det i verkliga livet. Kan betyda att ''man känner sig redo'' vid det fina samtalet över nätet, villket man kanske inte gör IRL. Redigerat 1 Maj 2007 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Hej Hur vet man när man ska "fråga chans"(vet att det är noobigt).Jag har du en tjej på gång som jag har träfta 2 gånger vi snakcar mkt på msn puss varje gång man ska gå och mkt hjärtan men hur mkt betydeer det i gentligen?? vaddå nåt fel på lebbar elr :gitarr: ? sluta det hade definitivt INTE varit kul om killar gjorde så!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Hej Hur vet man när man ska "fråga chans"(vet att det är noobigt).Jag har du en tjej på gång som jag har träfta 2 gånger vi snakcar mkt på msn puss varje gång man ska gå och mkt hjärtan men hur mkt betydeer det i gentligen?? Att skriva puss på msn, absolut ingenting, gör i princip alla tjejer mot alla de snackar med. Men ta chansen vett jag, vad har du att förlora? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 (redigerat) Msn, ajabaja ;) Redigerat 17 Juni 2007 av colalover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.