Hoppa till innehåll

Ska Skapa En Till Gubbe I En Pvp Server


Gäst Youx

Rekommendera inlägg

Jag tycker druid suger på PvP, men dem kan vara till nytta på många sätt i PvE raids.

Jag tycker att Paladins tanking suger, fattar inte varför några tycker dem är bra som tankare. Dem generar inte lika mycket threats som warrior och druid.

Jag tycker Priest är bäst på PvP i Shadowform. Skadar asmycket!

 

När jag körde PvP häromdan så körde jag 1vs1 mot en priest. Hoppas hon inte var shadow för jag tog henne med auto shot ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Är priests i shadowform så reducerar dem mycket mer skada. Men jag är iallafall verkligt imponerad om du tog henne med en vanlig autoshot :P Men hunters brukar väl vara ibland överlägsna mot casters? Om man är markman speccad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är priests i shadowform så reducerar dem mycket mer skada. Men jag är iallafall verkligt imponerad om du tog henne med en vanlig autoshot :P Men hunters brukar väl vara ibland överlägsna mot casters? Om man är markman speccad.

 

Hade ingen mana så det enda jag kunde göra var auto shot ;) Markmanship ftw!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Druid - Druid klassen är alldeles för upp buffad, En feral Druid i Björn Form.. Med Typ det Blåa PvP Gearet står imot hemskt mycket skada.. Och gör hemskt mycket skada.. Druid i Cat gör nästan mer DPS än en Rogue.

 

Paladin - En OK klass, Dem gör rätt hård DPS med Retribution - Crusader Strike builden, För att vara bra med dem i PvP borde man kunna vara snabb för att ändra target kvickt, också att vara rätt snabb med knapparna.

 

Priest - En Shadow Priest är väldigt tuff i PvP, De kan ta imot mycket skada, också dela jäkligt mycket. De har många skills som kan ta övertaget snabbt. Man bör vara bra på "Buttonmashing" och targetting för att spela en priest.

 

OBS: Men som ni alla borde veta.. Är det alltid skillen som avgör, Inte Gearen eller klassen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju hur du själv tkr.. men jag har en druid på 40.. i cat DPSar du Skitmkt.. men I bear så tål du massor.. och får massa armor. smaksak. Är du lvl 29 twink ska du nog ha cat, och på 19 kan du bara ha bear. Men det är som den Haste sa.. Det är inte gearet, det är skillen, kan du dina saker, så är du bra i cat

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag undviker alltid att attackera priests i shadowform, har en priest shadowform är det ungefär som: håll dig borta, du kan inte nudda mig

 

För mig som e hunter så finns det typ bara 1 sätt. Det är att dra ut manan på priesten medans jag har fryst in dem i ett isblock.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte alla karaktärer som är så dumma att dem går på traps som hunter lägger 24/7. As lätt och undvika dem, dessutom så kan dem feara bort er.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte alla karaktärer som är så dumma att dem går på traps som hunter lägger 24/7. As lätt och undvika dem, dessutom så kan dem feara bort er.

 

mjo :) men det finns iaf fler noobs än vad det finns bra spelare.. och det blir ganska jämnt ändå om jag möter nån som kan spela priest! Men jag håller med om att priest är en väldigt bra PvP klass men den kan vara svår att spela.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...