Karamba Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Finns det någon bra sida med lätta typ coord. add-ons eller med alla flightpaths eller whatever ><? Jag laddade ned en, men sen fattande jag inte ett piss vad jag skulle göra :s Behöver hjälp :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Samma problem . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Du laddar ner filen, Sen unzippar du den. 1:unzippa 2:lägg den i : world of warcraft folder >interface>Addons. Sen ska det funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 7 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 woot? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Vilken fil? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Hela mappen ni Laddade ner ska in där som DraggO sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 13 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 (redigerat) Nu har jag lagt båda i World of warcraft > Interface > AddOns. Men det funkar inte, och så finns det Interface och en massa siffror (datum) efter, vad är skillnaden ><? Redigerat 13 Februari 2007 av Karamba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 vart laddar man ner addons? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Sök på google "World of Warcraft addons". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Nej... http://www.curse-gaming.com och http://ui.worldofwar.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Om det inte funkar , Så har du laddat ner fel version. Nummer : Nuvarande patch. T.ex nu är det 2.0.7 tror jag då ska du trycka på det på hemsidan. Eller så trycker du på den som har senaste datum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 15 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Ah nu funkare <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg