Opert666 Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Hej! Nu har jag dingat till lvl 10 med min Night Elf,Hunter! Nu är jag på den questen sär man får ett item där man kan fixa egna djur! Min fråga är: Kan någon skicka in en bild på en så kallad: " Strigid Screecher " Uppskattas gärna om du inte ger en oshysst komentar <_< Tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Jag kan inte skicka en bild just nu, men jag vet att de ser ut som resten av ugglorn i Teldrassil. Du kan hitta Screechers ganska nära Darnassus i vildmarken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opert666 Skrivet 7 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Jag kan inte skicka en bild just nu, men jag vet att de ser ut som resten av ugglorn i Teldrassil. Du kan hitta Screechers ganska nära Darnassus i vildmarken. Ska Kolla:D Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Hejsan, skulle vara glad om du kunde kolla thottbot.com istället för att fråga här på fuska.se. Bara att skriva in questens namn där så kommer det upp, brukar hjelpa för mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opert666 Skrivet 10 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Hejsan, skulle vara glad om du kunde kolla thottbot.com istället för att fråga här på fuska.se. Bara att skriva in questens namn där så kommer det upp, brukar hjelpa för mej. Visste inte att det fanns en sån hemsida :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Det är fåglar, De är typ överallt i Teldrassil skogen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 dom finns lite här och där, men mest söder om darnassus: http://thottbot.com/?m=404&s=b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg