Link1 Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 (redigerat) fråga 1 bilen vi ss:anne kan man göra något mad den ?? också har jag en annan fråga, fråga 2 vet någon vart man kan ladda ner pokemon fire red till datorn för jag kan inte hitta det jag har lettat så jag inte orkar mer å då tängte jag mina kompisar på fuska.se kanke kan hjälpa mig. för jag har en kompis som har det på GBa å det är såå coolt asså det skulle vara tack sammt Redigerat 8 Februari 2007 av Link1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 man frå tyvärr inte göra trådar om vart man kan ladda ner Pokemon Röd till datorn. Köp Pokemon Fire Red istället, samma sak fast bättre grafik och är till Gamboy Advance. Det finns ingen bil vid SS.Anne. vart har du sett det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 8 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 jag har gjort så har att jag skafa cut seda möta jag en tränare min pokemon svimma seda är båten kvar sedan skafa jag surf sedan gick jag ditt och surfa till HÖGER där är det en flak bil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Jag undrar också varför den är där. Vet inte ifall den finns med på fire red/ leaf green men den står där på blå och röd iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Jag undrar också varför den är där. Vet inte ifall den finns med på fire red/ leaf green men den står där på blå och röd iallafall. visa en bild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Jag har hört att Mew ska vara där.Men jag är inte 100. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Att mew ska vara där är bara en myt. Den står nog där för att Nintendo glömde att ta bort det(Om man surfar åt höger ser man den). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Myten säger att Mew finns i den bilen, men det är bara en myt. Mew kan man bara få på ett sätt, igenom Nintendos "Mew maskin". EDIT: Vad gör jag i Pokemon tråden? Var typ 5 år sen jag spelade det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Det låter lite konstigt...Mew i en bil. Men som sagt,har nån en bild? Skulle vilja se. OT:Nu är jag minifuskare. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Här är en bild:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 (redigerat) Sök på mit namn då hittar du en tråd om hur man ladar ner i ett pokemon spel som är specielt heter pokemon quarts då finns en last bil och ner man tittar in står det MEEEEW. Redigerat 16 Februari 2007 av viko550 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Sök på mit namn då hittar du en tråd om hur man ladar ner i ett pokemon spel som är specielt heter pokemon quarts då finns en last bil och ner man tittar in står det MEEEEW. 1. Det var Pokemon röd vi snackade om 2. "Pokemon Quarts"? det var nog den sämsta lögnen jag har hört! 3. Mew kan man som sagt bara få via Nintendos "Mew maskin" som dom hade med sig när dom var runt i Sverige för typ 5 årsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg