151 Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Eller använda en MEW glitch;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Visst,vad är det här då!? Det här då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 (redigerat) Sök på mit namn då hittar du en tråd om hur man ladar ner i ett pokemon spel som är specielt heter pokemon quarts då finns en last bil och ner man tittar in står det MEEEEW. pokemon quarts är inget nitedo spel sök på google jag har faktiskt VBA och man kan ladda ner det.det är emerld grafik och skapad av nåt som heter boro boro. och alla pokemon är konstiga tita själv.......BEIVS http://i5.tinypic.com/2afbaxh.jpg http://i9.tinypic.com/2zntm3b.gif Redigerat 16 Februari 2007 av viko550 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Sök på mit namn då hittar du en tråd om hur man ladar ner i ett pokemon spel som är specielt heter pokemon quarts då finns en last bil och ner man tittar in står det MEEEEW. Ok. Så spelet finns, big deal. Det var ändå röd vi snackade om. Och som sagt det enda riktiga sättet utan att fuska eller Gameshark för att få Mew är Nintendo-maskinen. Då var det utrett. Lastbilen är bara där för att man ska bli lurad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 eller bara något nitedo glömt ta bort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 finns bilen på Yellow? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 (redigerat) ja bilen finns i pokemon gul. men jag har skaffat mew på gul och röd kommer inte i håg exakt hur man gjorde men det var vid saffron city åt höger man skulle göra en sak . men den kunde bara pound :( oj föresten jag gjorde som på Kishunas link :D det funkar föresten Redigerat 17 Februari 2007 av proffsfusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg