LilleSkutt0 Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Skrivet 22 Februari 2008 Wii äger.Det är spelhistoriens bästa spelkonsoll någonsin tycker jag. Citera
Duali Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Skrivet 23 Februari 2008 Wii äger.Det är spelhistoriens bästa spelkonsoll någonsin tycker jag.lolvarför tar du upp massa gamla trådar? Citera
KaramellKing Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Skrivet 23 Februari 2008 (redigerat) Wii äger.Det är spelhistoriens bästa spelkonsoll någonsin tycker jag.lolvarför tar du upp massa gamla trådar? Håller med,han har b*u*mpat runt 5-7 trådar o.O EDIT:Bytte ut I mot U On-topic:En jättebra konsoll med mycket spelkänsla. Redigerat 25 Februari 2008 av tuff Citera
Xats Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Skrivet 24 Februari 2008 Wii äger.Det är spelhistoriens bästa spelkonsoll någonsin tycker jag. lol varför tar du upp massa gamla trådar? Håller med,han har bimpat runt 5-7 trådar o.O And you follows his steepsOntopic: Jag gillar mitt Wii och håller på att lira GH3 så jag är nöjd Citera
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Skrivet 28 Februari 2008 Jag tycker att det är en fantastisk uppfinelse mycket underbart men välldigt dyrt :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.