Shaddy Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Det där var ju ganska trevligt :P . Men allvarligt, det är ganska sjukt också. Nakna tjejer som håller i fartbegränsningsskyltar. När man tänker det för sig själv så låter det helt absurt. Dessutom så fungerar det bara effektivt för de manliga förarna (och kanske för lesbiska kvinnor). Och sen så kan det ju bli värsta trafikstockningarna, som man såg på filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Det är ett skämt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Det är oacceptabelt att denna form av objektifiering kan presenteras på ett seriöst trafiksäkerhetsforum. För att förslaget ens skulle kunna kallas för ett skämt, skulle det ha krävts att man har män som gör samma sak, detta är diskriminering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 så det är ingen som är för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 så det är ingen som är för det? Jag är helt klart för det. Diskriminering? Möjligtvis, män kanske också tillåts, vem vet och vem f*n bryr sig egentligen. Alla diskrimineras på ett eller annat sätt, vilket jag anser till viss del är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 så det är ingen som är för det? Hur kan du vara för det? Har du någon besatthet av tuttar? Detta kommer leda till långa köer och trafiken kommer att stanna upp, dessutom så lär några bli för förvånade och råka ut för olyckor.Varför är du för en försämring av trafiken som redan är tillräckligt dålig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Nu när jag såg videon så tycker jag inte att det verkar så bra. Jag skulle inte tilllåta att dem stod och höll i skyltar. Men de där tjejerna får gärna komma hem till mig och hålla i vägskyltar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Ja, jag hade ju i alla fall saktat ner, kanske rent av parkerat precis brevid :visslar: Annars kanske dte är så att man får svårare att hålla ögonen på vägen, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 (redigerat) så det är ingen som är för det? Tuttar i samhället är alltid ett pluss, sen hur det går för trafiken skiter jag fullständigt i. Tror inte att detta kommer leda till längre köer än vad vi har idag, trafiken står redan stilla i innerstan och att då vila ögonen på tuttar tackar inte jag nej till. Så jag är inte för en försämring av trafiken utan jag är för halvnakna tjejer på gatorna. EDIT: Är det så att man blir en fara för trafiken varje gång man ser något ovanligt i samhället så ska man inte ha körkort. Redigerat 22 Februari 2007 av tHOORd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 så det är ingen som är för det? Det sista du skrev var klokt sagt. För det är ju sant. Man ska inte ha körkort i sådant fall om man t ex. åker och tittar på trotoarerna och inte på vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 så det är ingen som är för det? Om man inte ska titta på trottoarerna varför ska det då finnas nakna tjejer där som blottar sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 så det är ingen som är för det? Självklart tittar man på omgivningen när man kör bil, det gör alla. Annat vore farligt. Du måste ha uppsikt om folk ska gå över ett övergångställe osv,och självklart har man då tid att titta på tuttar lika väl som du har tid att titta på vägskyltar. Men man sitter inte o stirrar blint på trafikskyltar/tuttar/människor eller annat. Som sagt, då ska man inte ha körkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.