JanazTheOne Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Hur kodar ni era hemsidor? jag gör dem i photoshop men det blir lite feta ramar och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 man kodar i html, css m.m >;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 I Dreamweaver för det mesta. Grafiken gör jag i Photoshop. Rätt skönt att låta DW sköta grovjobbet och själv bara rätta till i koden om nåt blir skumt, och så sköta serverscriptandet förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Själva sidan gör jag i Dreamweaver och grafiken gör jag i Photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Koda i HTML och CSS. Grafik i allt möjligt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
colorblind Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Låter nån anna göra bilderna, och sätter ihop i DW. Men all javascript osv. gör jag i notepad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 10 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 (redigerat) I Dreamweaver för det mesta. Grafiken gör jag i Photoshop. Rätt skönt att låta DW sköta grovjobbet och själv bara rätta till i koden om nåt blir skumt, och så sköta serverscriptandet förstås. Hur gör man det? (någon guide?) Redigerat 10 Februari 2007 av JanazTheOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Vad? Grafiken eller serverscriptandet eller nåt annat? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Photoshop Dreamweaver CuteFTP Notepad allt som behövs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Grafik : Photoshop 7.0 Fireworks (vet inte version, men tror det ä 3.0) Flash 8 pro Hemsidan : Dreamweaver (vet inte version) Flash 8 pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jol Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Jag kör notepad & CSS rakt igenom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.