Zantera Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Att om jag går på spanska lektionen, får jag inbrott i mitt skåp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Jag lärde mig att sjunga i mikrofon på musiken. Hehe. Det var inte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 ja lärde mej att man int ska se på pattarna på en tjej när man pratar me en...fick en smäll på kinden <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Jag har lärt mig hur manschettknapp stavas. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Har lärt mej att måla, men det kunde jag redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 jag har lärt mig 7+13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 können = kunna (tyska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 kan inte lära mig nåt idag eller imonn för jag har studiedagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Jag är inte i skolan idag pågrund av sjukdom, men igår lärde jag mig bland annat en del om hur det var i Europa under början av medeltiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Har lärt mej mer om Norden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Idag lärde jag mig att man inte ska lägga mössor i papperskorgar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 jag har lärt mig att kina snart kommer köpa all olja i världen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.