Rullz0r Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 paladins är väl rätt OK i PvE... men i pvp behöver du instant spells/hits.. det är ett måste :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Dem kanske är sega, men dem tar lika mycket som en warrior med sina melee attacker (nästan iaf) och med rätt judgement kombo och buffs så blir dem så starka att dem inte behöver instant =) Har för mig att warrior har mindre damage taken än paladin. Warrior brukar reducera mer stryk.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 (redigerat) Den va ju superBra ..Men kan du inte lägga till lite andra klasser? DonKen: warriors har ju mer dps än palladin. Redigerat 10 Februari 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Det vet jag.. Jag har väl inte sagt att dem inte har det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 (redigerat) lite ändringar: vs en rogue... Warrior: gör retilation och alla möjliga CDs innan han fattar att han måste fly, vilket han åxå gör med imidation shout... Shaman: Dör på 4 sekunder Mage: kutar det fortaste han kan hem till orgrimmar Hunter: dödar en gång, sen hämtar han hela sin guild och så blir man corpsecampad ett tag... Paladin: Sköld och sen kutar dom iväg Priest: är man smart så låter man bli att attackera shadowpriests... och så är det med de flesta >_< men bra guide iaf! Redigerat 10 Februari 2007 av BloodRogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Hmm, säger du att warrior behöver använda sina mäktiga skills som recklessnes, retilation för att spöa ner en rogue? Knappast, spelar roll om man blir stunnad. Har man second wind så får man bara mer och mer liv och mer rage. Sen behöver vi bara göra hamstring, rend, sen gör vi overpower efter att ni dodgar alla attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 warriors e nog dom enda som har en chans^^ (shadowpriest ej medräknade) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 warriors e nog dom enda som har en chans^^ (shadowpriest ej medräknade) ENDA! jag har inga speciela probs med rogue <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Herregud, Min hunter som är typ blå/grönt equip efter Tbc , Jag tog en full T3 rogue. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Mer så här shaman vs rogue Shaman gör en frost shock så att roguen blir så j*vla pwned så han quitar wow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 /agree Eller rerollar till shaman :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Well.. Skill ftw? Ingen klass är direkt bättre än någon annan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg