Nafrali Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 (redigerat) Lyssande! Den där sök funktionen har inte alltid varit där va? Och skulle va bra om medlemarna skulle kunna ladda upp trainers m.m. Skulle va bra om du kunde göra så att man kunde se hur stor filen är när man laddar ner den (dvs. att det står i filhämtaren också), laddade ner en fil på 174mb och va lite smått irreterande när jag inte viste hur stor filen va (jag missade att det stod storleken innan man laddade ner det). Fick också 21 sekunder när jag körde det där pi ;) När jag körde med 32m så fick jag tiden 21m 28s. Redigerat 11 Februari 2007 av Nafrali Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 kul :) skulle det inte gå att sortera trainers i alfbetisk ordning? skulle vara mycketenklare att hitta rätt då. PS. Vad fn e superPI, e de matte spel eller? Läs_Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Dolphin din länk funkade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Offtopic@Gör den väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jag såg att den länken ledde till sökningsfunktionen. Ni ska skriva in SuperPI i sökningsfältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 41 sek med min nya dator (som nu är under lagning). Tycker det är väl mycket för en dator med 2GB ram, en AMD 4400+ processor och nvidia 7900GTX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Liero fungerar inte som jag laddat ner ifrån filarkivet :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.