Gäst Skellington Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 har ett problem.. en tjej gillar mej, men jag kan inte besvara hennes känslor.. vill inte såra henne eller så, men jag vet inte vad jag ska säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 har ett problem.. en tjej gillar mej, men jag kan inte besvara hennes känslor.. vill inte såra henne eller så, men jag vet inte vad jag ska säga. Känner du verkligen ingenting, måste du säga det till henne. Du får förklara att du tyvärr inte känner på samma sätt för henne, men att du ändå vill vara vän med henne. Sen får hon ta det som hon vill, så länge du är uppriktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Det finns ju bra och dåliga sätt att säga det på. Ett dåligt sätt är att säga det uppkäftigt och elakt. :/ Ett bra sätt är ju att säga det lungt och snällt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 har ett problem.. en tjej gillar mej, men jag kan inte besvara hennes känslor.. vill inte såra henne eller så, men jag vet inte vad jag ska säga. Kunde inte sagt det bättre själv! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.