Nemerlon Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Varför kan jag inte se Screenshotsen som jag tar i spelet för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 när du tar en Screenshots så ska du gå in på paint och trycka på ctrl+v sen kommer upp bilden och du ska spara den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Öppna bilden och spara den som en JPEG-fil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 11 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 finns det inget annat altenativ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jag tror inte det. Men det funkar iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 11 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 kan du förklara lite bättre då hur man gör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Först ska du gå till World of Warcraft mappen>Screenshots där är bilderna, öppna en bild i paint, Photoshop, eller gimp sedan klicka på spara som, sen ändrar du filformaten till JPEG och sparar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Man måste ha uppe WOW medans man sparar bilden iallafall jag -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Öppna bilden och spara den som en JPEG-fil. För att spara som JPEG-fil säger du bara för att man ska spara hårddiskutrymme :P . Det går lika bra med vilket format som hellst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 11 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 kan någon förklara hur man gör detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Sök på google "World Of Warcraft Screenshot Saver" ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Skaffa ett .tga öppnar program..typ IrfanView,Photoshop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg