Hoppa till innehåll

Battleground Fattar Ej!

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tja,, Jag har spelat wow ett bra tag nu men skulle vilja göra nåt annat,

jag vet om att man kan köra några spel, WSG, 2vs2 och ett till som man ska ta över gårdar. Men det ska väl finnas mera? såg på en ScreenShot då var det massa alliance & horde spelare, hur kommer man ditt? det kanske var 50 av varje. Finns det nåt mer att göra en att farma, Questa, och köra följande spel jag nyss skrev?

Skrivet (redigerat)

det finns WSG=Warsong gulch Flaggorna som alla känner till -AB=Arathi basin tä över vissa farmer o sånt -AV=Alteract valley det är 30 vs 30 trorja då ska man taöver några baser o besegra motståndarens elit snubbe som e i ett hus måste vara 51+ dock=eye of storm har inte kört den såmycket men det är en blandning mellan WSG o AB o den 2vs2 Arena aa namnet säger sigsjälv ;)

Redigerat av chucky
Skrivet

det finns WSG=Warsong gulch -AB=Arathi basin-AV=Alteract valley=eye of storm o den 2vs2 Arena

Du skrev antagligen fel men.. Alteract Valley är inte samma sak som eye of the storm.

För att lira WSG måste du vara lvl 11+ för att lira AB måste du vara 21+ och för att lira AV 51+, eye of the storm vet jag inte eftersom att jag aldrig prövat den, men det är antagligen endast lvl 70:s.

Arenorna som chucky nämnde kan spelas som 2 mot 2 eller 3 mot 3, det var länge sedan jag lirade PvP men det ska nog gå att ha 4 mot 4 matcher i arenorna med.

Skrivet
Du skrev antagligen fel men.. Alteract Valley är inte samma sak som eye of the storm.

För att lira WSG måste du vara lvl 11+ för att lira AB måste du vara 21+ och för att lira AV 51+, eye of the storm vet jag inte eftersom att jag aldrig prövat den, men det är antagligen endast lvl 70:s.

Arenorna som chucky nämnde kan spelas som 2 mot 2 eller 3 mot 3, det var länge sedan jag lirade PvP men det ska nog gå att ha 4 mot 4 matcher i arenorna med.

aa har ändrat det nu ;)
Skrivet

Efter att ha lirat igenom alla bg's måste jag säga att EoS är den roligaste. Kombination av ctf och ta över torn stil är riktigt spännande. Dessutom vinner vi på alliance sidan hela tiden :)

Skrivet (redigerat)

aa den e också min favvo ASså körde arenan igår för första gången asså själv tycker jag att dom ska göra att man kör i 5min o den gruppen som har dött mest och har minst kills Förlorar :S men det skulle la bli försvårt men menar såhär på min server får man vänta 15min innan man kommer in så e den över på 10sec :S det e rätt tråkigt :(

Redigerat av chucky
  • Skapa ny...