Vertex09 Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Här är en film som jag och några kompisar gjorde igår... Måste ses :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Öhhh.... lol :P Bra gjord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vertex09 Skrivet 11 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 tackar^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Var nog den sämsta jag har sett :unsure: Enformigt, neej, jag gillade den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 :huh: lol film :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 LOL, kanske är det bara lilla filmintresserade mig som ser hur fejkat alla slagen är. Den med träplankan är ju hur tydlig som helst, pulkan också. Sånna här filmer ser ju folk för att de vill se andra bli skadade eller ta emot riktiga slag, inte sånt här fejk-trams. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Flyttar till Humor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Buuuuu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 F*n vad sämst assså :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonicSucubus Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 LOL, kanske är det bara lilla filmintresserade mig som ser hur fejkat alla slagen är. Den med träplankan är ju hur tydlig som helst, pulkan också. Sånna här filmer ser ju folk för att de vill se andra bli skadade eller ta emot riktiga slag, inte sånt här fejk-trams. håller me dig!dom slog skit löst i slutet. NOOBS ps. den sööög Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 (redigerat) den var inget vidare bra! Redigerat 15 Februari 2007 av simson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 den va ganska bra men den va så fejkad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.