Vertex09 Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Skrivet 11 Februari 2007 Här är en film som jag och några kompisar gjorde igår... Måste ses :rolleyes: Citera
Raptomex Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Skrivet 11 Februari 2007 Var nog den sämsta jag har sett :unsure: Enformigt, neej, jag gillade den inte. Citera
Gäst Mega93 Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Skrivet 11 Februari 2007 LOL, kanske är det bara lilla filmintresserade mig som ser hur fejkat alla slagen är. Den med träplankan är ju hur tydlig som helst, pulkan också. Sånna här filmer ser ju folk för att de vill se andra bli skadade eller ta emot riktiga slag, inte sånt här fejk-trams. Citera
SonicSucubus Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Skrivet 15 Februari 2007 LOL, kanske är det bara lilla filmintresserade mig som ser hur fejkat alla slagen är. Den med träplankan är ju hur tydlig som helst, pulkan också. Sånna här filmer ser ju folk för att de vill se andra bli skadade eller ta emot riktiga slag, inte sånt här fejk-trams. håller me dig!dom slog skit löst i slutet. NOOBS ps. den sööög Citera
wubo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Skrivet 15 Februari 2007 (redigerat) den var inget vidare bra! Redigerat 15 Februari 2007 av simson Citera
Angelo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Skrivet 15 Februari 2007 den va ganska bra men den va så fejkad Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.