Zimens Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Skrivet 12 Februari 2007 (redigerat) Är i stort behov av ett bra co-op spel. Ungefär i samma stil som James Bond: Everything or nothing. Skitkul att köra med polarna när dom kommer över :D Några tips? Helst action... ;) Redigerat 12 Februari 2007 av Zimens
123spill Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Skrivet 12 Februari 2007 co-op är det när man ser hela gubben eller? Isåfall så ska jag komma på nåt bra ;)
Zimens Skrivet 15 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 15 Februari 2007 Co-op är när man spelar flera mot AI:n. Tillsammans alltså.
Hajen Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Skrivet 16 Februari 2007 Om ni ska köra på samma TV, köp då Starwars battlefront, första eller andra delen spelar ingen roll, men jag tycker att ettan är bäst. Om man är ute efter pang-pang så tycker du antagligen bäst om ettan. Om du är ute efter riktigt dramatiska strider och alltid ha någon att skylla på varför triden gick rakt åt h*lv**e så ska du köpa tvåan. Det är smaksak. Roligast banor har ettan enligt mig. Men tvåan har mer mångsidiga och de är många fler också. Battlefield 2 modern combat tjatar jag ju som vanligt med, så det är också mycket värt sina slantar. Men OBSERVERA att ni då måste ha varsin TV och PS2 för att spela det coop så måste det vara via LAN. Alltså måste ni ha ett nätverk hemma också.
TheAvatar Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Skrivet 17 Februari 2007 Timesplitters: Future perfect :student:
Gäst OneDream Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Skrivet 17 Februari 2007 gå till coop affären kanse? nädå men jag vetu inge bra spel jag..
xantanos Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Skrivet 28 Februari 2007 (redigerat) dags för lite nostalgi^_^, men SWAT GST är faktiskt ett ganska skoj co-op spel, gammalt som stryk men ändå, ett annat spel är självklart james nond nightfire Redigerat 14 Mars 2007 av roeri
Staejjkarn Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Skrivet 2 Mars 2007 Sagan Om Konungens Återkomst är bra om man vill spela tillsammans.
Rekommendera inlägg