Hoppa till innehåll

Zelda Minnish Cap


JackGBG
 Dela

Rekommendera inlägg

Du ska till Hyrule Market och sen gå till ett hus på vänstra sidan. Jag är inte 100 % säker på vilket hus men i huset finns en Minish som berättar hur du ska gå.

 

Grottan med simfötterna är iallafall innanför fontänen i Hyrule Market. Ta dig dit som en Minish så hittar du dom där inne.

 

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kanske jag tror det är så här lol .. du ska gå längst upp i slottet och åt vänster och sväng där sen borde en gammal gubbe precis vid det första huset flyttat sig och du ska gå in där och prata .. sen säger dom att några runt här u hyrulye castle lånat 3 böcker och dom ska du nu hitta ( sj kommer jag inte ihåg men leta s och hitta dom :P ) efter det går du tillbaka och lämnar dom och en annan gammal gubbe kommer springande och säger '' ge mig böckerna så lämnar jag dem på plats '' typ :P och sedan går du in vart han gamla gubben gick sen ska du bli liten hur soom helst får du klura ut sj :S kommer inte ihåg xD men sen när du är liten gå uppför böckerna som liten sen kommer du till en plats där en liten minish finns prata med han sedan släpper han ner dig plötsligt och du är inne i gråtan DÄR simfötterna finns och klura ut det sj sen e det klart :P kör till den fjärde bossen och klara ut den med ;) ( FÖRSÖKTE KOMMA IHÅG SÅ MKT JAG KUNDE :P sry om det är fel lol )

Redigerat av unforgiven
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...