klas-emil Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 jag har en priest och undrar om jag ska speca shadow(min komps säjer att det är dåligt och holy är bättre i pvp och grupp) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Shadow ska tydligen vara det bästa i PvP vad jag har hört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 jag har en priest och undrar om jag ska speca shadow(min komps säjer att det är dåligt och holy är bättre i pvp och grupp) Din polare är dum i huvudet. Shadow=PVP specc, mycket skada. Holy:Grupp pvp, alltså helare du andra. Holy är bra på dungeongrupper också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 13 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 jag har en priest och undrar om jag ska speca shadow(min komps säjer att det är dåligt och holy är bättre i pvp och grupp) jag har hört att de två vapiric:embrace och thocht(felstavning) ar rätt bra vi raid och party. är det sant???????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 japp för dom gör att så att lite av din shadow dmg healar gruppen japp för dom gör att lite av din shadow dmg healar gruppen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Ja, Specca shadow.. Det är bäst för PvP och lvling. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Jag tycker att du ska specca shadow, Sen när du är lvl 70 och kommer in i en raid-guild ska du byta till holy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 jag har en Blood elf priest och han kan lite sshadow tycker det är mycke bättre en Holy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Spela shadow såklart. Du smeker PvP i högre level. Eller ja om du kan hantera den. Men det kan du väl, svensk och frisk som du är. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg