Pedemaster Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Hej :) Jag har Fable The Lost Chapters till xbox och jag har en fråga. Kan man få barn på Fable?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Nej,det kan man inte,men det kommer till tvåan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 13 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 okej, men synd att man inte kan till Fable The Lost Chapters. men jag har en till fråga. jag är på ett quest som man ska till ett ställe som är bredvid The Temple Of Avo. Det är en stengubbe som är på väggen. han säger att man ska säga hans namn för att han ska öppna. Det finns 4 stenar. Det är bokstäverna I H T S dom 4 bokstäverna. jag kan inte namnet. Kan du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 HITS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Om man skriver S H I T så kommer det två balverines och attackerar en. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 13 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 jag kollade runt lite i forumet och jag hittade att man skulle skriva HITS men tack ändå! :) och en sak till :) jag skrev SHIT igår och efter att man skriver det så säger den där stenen SHIT fast med en låg röst. jag testade många sätt att ta rätt namn. men plötsligt så kom det faktiskt 2 balverines!! COOLT! Jag är på ett quest som heter The Arena jätte lång. Jag kom till den sista utmanaren. Det är en scorpion. Jag utmanade den och jag dog på ett slag den är fett stark. Exakt när jag dör så fastnar spelet! Jag blev skit arg! Om jag bara hade dött så kunde jag börja där jag mötte scorpionen!!!! Men om jag sätter på xboxen och laddar spelet så kommer jag att börja precis utanför arenan åtminstonde ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Dog du på ett slag!? Då måste du vara oerhört svag! Fixa lite bättre armor,och träna dig lite innan du går dit igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 jag hade iron sword! LOL!! jag slösade mina pengar på mat och ranging. men nu är jag långt före detdär. min mamma har dödats av Jack of Blades när man ska döda honom. men när man dödar honom så dör han inte för efter några quest så säger alla att han lever igen. Jag hatar Maze jag har även dödat honom. nyligen hade jag 70000 coins. jag har typ 30000 coins kvar. Jag har master på min ranging vapen och mitt svärd. Jag har fått vitt hår efter att ha klarat ett quest som man gör där uppe i kartan altså isen. Betyder det att jag är gammal??? och en sak till. Du vet i Arenan. Man ska ju möta Whisper sist. Dödade du henne eller stack du? Jag dödade henne :) jag har även blivit Mayor :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Den här tråden har gått OT. Många av dom där sakerna kan jag inte göra, eftersom jag har vanliga Fable,men jag har gjort allt man kan göra i det. Och om du dödade Whisper så lär du väl vara ond,va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 nepp! Man blir inte ond om man dödar Whisper. Man blir tvungen att utmana henne i Arenan för att dom säger att det är 2 vinnare och massor av pengar ungefär 40000 tusen coins. Sen när man utmanar henne så slutar matchen nä'r hon har lite liv kvar. Då bönfaller hon dig för att hon inte ska dö. Men sen säger dom: Kommer han att döda sin vän Whisper eller gå härifrån och förlora hela utmaningen och pengarna. Då säger Whisper : du borde lämna Arenan och bla bla bla. Hon säger att du inte ska döda henne. Men sen tycker jag att man borde döda henne för att annars förlorar man hela turneringen och då förlorar man något väldigt stort! Sen så förlorar man också 40000 tusen coins! Så jag stog och kollade på henne. Sen vände jag mig om och gick en bit. Jag gick fram till dörren. Sen stannade jag i 10 sekunder och sen tog jag ut min pilbåge och sköt henne. sen Blockade hon och sa så du vill döda mig ditt kräk! Det får bli en match till Döden! Sen dödade jag henne sen låg hon bara där och det var sorgligt :( Lol :) sen blir Lady grey ganska kär i dig och då Så kallar även Thunder dig för mördare och han vill döda dig men han gör aldrig det. Sen så säger Lady grey till Thunder att hon är trött på hans fåniga snack och puttar bort honom. Sen säger hon att man ska träffa henne i Bowerstone North. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Jag vet,du behöver inte berätta dom här sakerna! Men om man gör onda handlingar så brukar man väl oftast spela som en ond karaktär och inte som nåt mähä som gör gott ibland och ont ibland? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Jag bara rättar lite: -Man blir ondare av att döda Whisper. -Man vinner turneringen även om man ger Whisper nåd, men man får ungefär 10.000 gold mindre i vinsten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg