Vitdom Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Det gäller i väldigt höga doser, så att gå runt med en vattenflaska o dricka vatten hela dagarna är det nog ingen fara med. Allting är farligt i för höga doser, så är det bara. tror det.. Det var något med hormonerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Hej min lärare sa mattman kunde tunna ur sitt blod emd hjälp av att drika för mkt vatten och sne att blodet blev för tunt så man dog stämmer dtea kan m,an dö av vattten?? Lär dig stava.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Det med blodet är att om man får i sig för mycket så kan man drabbas av nått, eller så drunknar hjärnan.. Sex är också farligt, man kanske skulle bli så upphetsad så man får en stroke ;) Sex har alldrig varit farligt, men det ligger säkert nått i det ni säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 det är inte blodet som gör att vi överlever, det är syret i blodet som är det viktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 håller med scorpions Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Har för mig att det var en tävling i USA, i att dricka mest vatten. Jag tror att man vann ett Nintendo Wii, eller en annan spelkonsoll om man drack mest. Men i alla fall så dog vinnaren. Hon/han drack väldigt mycket och kollapsade och dog. Det hände för några veckor sen... hon förstörde en sak där pisset åker innan det kommer ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Det med blodet är att om man får i sig för mycket så kan man drabbas av nått, eller så drunknar hjärnan.. Sex är också farligt, man kanske skulle bli så upphetsad så man får en stroke ;) Sex har alldrig varit farligt, men det ligger säkert nått i det ni säger. Sex kan vara farligt beroende på hur man har sex;).. Som sagt allting är farligt i för höga doser, att träna konstant är farligt samma sak gäller sex. Dock så krävs det olika mycket av allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Asså jag var ju lite ironisk när jag skrev det där. Men vem vet, om man har för mycket sex så kanske snoppen trillar av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 14 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Det gäller i väldigt höga doser, så att gå runt med en vattenflaska o dricka vatten hela dagarna är det nog ingen fara med. Allting är farligt i för höga doser, så är det bara. Hehe XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Har för mig att det var en tävling i USA, i att dricka mest vatten. Jag tror att man vann ett Nintendo Wii, eller en annan spelkonsoll om man drack mest. Men i alla fall så dog vinnaren. Hon/han drack väldigt mycket och kollapsade och dog. Det hände för några veckor sen... Urinblåsan sprack nog för det har jag hört kan hända... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.