Vomiteye Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Skrivet 13 Februari 2007 Denna frågan är kanske dum men ja frågar iaf. Jag har en undead mage i lvl 20. Eftersom att undead är coolaste rasen och jag vill spela Horde så undrar jag: kan jag göra om denna till en priest? Jag ångrade att ja gjorde en mage, ja funderade på om ja skulle göar priest eller mage, det blev mage. Nu önskar jag att det var en priest istället! Asså jag pallar verkligen inte göra om allting o göra en ny undead priest o göra om alla quests såhär direkt efter...
Mickeh Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Skrivet 13 Februari 2007 Nej det kan man inte men varför inte bara göra en priest inte så svårt att dinga te lvl 20 =)?
Vomiteye Skrivet 13 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 13 Februari 2007 har just gjort en priest på balnazzar namn: ÜberPriest :D
Crys Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Skrivet 15 Februari 2007 Lägg dina Talents på Shadow-Trädet , Massa dps :)
NossLoad Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Skrivet 15 Februari 2007 Lägg dina Talents på Shadow-Trädet , Massa dps :) Det var inte det han frågade om. Nej man kan inte ändra någon "bas-enhet" på din karaktär, t.ex.. Namn, klass o.s.v Tänk om man skulle ta t.ex hunter som lvlar snabbast sen byta till Warrior och få den coolaste gearen och sen byta till priest och heala med plate? lol xD
Rekommendera inlägg