Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

är det nån som håller med om att det e jobbigt när folk använder samma tjafs hela tiden ni vet det gamla vanliga: "men vi kan väll vara vänner än dån"

Visst de kanske menar det eller kanske inte men det börjar bli riktigt jobbigt och ut tjatat.....

PS. det var en tjej som hade dumpat mejj så och sedan var hon hur taskig som helst nästa dag.

Skrivet

tjejer är ena gåtor så man får ta det som de kommer.

Så det är inte killar? xP

Fast jag vet inte om killar är värre än tjejer ._.''

Tjejer är konstiga o.o (Säger den som är tjej)

Men det är killar också.... Men jag antar (vet inte) att om en tjej säger "vi kan väl vara vänner" är väl mest för att inte såra killen så mycket.

Vet dock inte själv men om jag skulle göra slut med en kille skulle jag antagligen mer säga "Vi kan väl fortfarande ha lite kontakt?" fast det kanske är lika illa som det andra.

Har dessutom inte blivit dumpad eller dumpat någon så detta är ett främande ämne >.<

Skrivet

Asså, att säga vi kan väll fortfarande ha kontakt e ju nästan värre o.O Kan tänka mig om jag hade haft en tjej som dumpat mig ^^ Hade typ blett chockad :P

Det kanske det är,, men om det är på avstånd kanske man fortfarande vill ha kontakt via msn eller så ^^'

Skrivet

om tjejen dumpar dig och du älskar henne, då skulle jag tycka de var skönt att fotf va vänner !

Jaa det tycker jag är bra ..

Men vissa tjejer är diräkt inte friska i huvvet ... Det var en tjej som dumpade mig och nästa vecka hade hon en annan pojkvän ..

Jag fattar inte riktigt varför de håller på så?

De är ihop med en sen så dumpar de en hela tiden ...

Jag har iaf en ny tjej nu :student:

Skrivet

om tjejen dumpar dig och du älskar henne, då skulle jag tycka de var skönt att fotf va vänner !

de hände samma sak med min kompis, han blir dumpad, hon skaffar ny dirr. men som sagt, tjejer är ett mysterium ;D

Skrivet

Har väl aldrig riktigt vart med om det, men däremot var jag ihop emd en tjej som efter 5 dagar bara sa:

- Det är slut, jag orkar inte mera nu längre.

Det var ett år sedan nu och jag vet fortfarande inte vad som var så jobbigt för henne. Antagligen ingenting eftersom hon säger så till alla hon dumpar.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...