ThePunisher Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 (Visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden nånstans) Tjena. Tror ni på detta med EVP? Jag tror faktiskt på det, och är ganska intreserad av det. För er som inte vet vad EVP är, så är det ett sätt man kan kontakta döda med, eller att döda kontaktar en. Jag är inte ritkigt säker på hur dom gör, men jag tror i alla fall att man slår på brus tv, och spelar in samtidigt så kan man få in otydliga signaler som man kan tyda. Hittade en ganska intressant film på youtube, . Forskare har fått in massvis med signaler från vad man tror är människor som avlidit. Dom har också fått in små otydliga bilder. Skulle göra vilja höra eran åsikt om ni tror på det eller ej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Jadu, skulle själv säga att det är ett löjligt trams. ;) Med andra ord är det inget jag tror på, och kommer aldrig någonsin tro på något sådant. Har man dött har man dött, man finns inte på jorden längre, är visserligen kristen och tror på ett liv efter döden, men inte något som har att göra med våran jord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 om du tror att nån säger nått så hör du det i huvudet, alltså inbilnning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Allting är relativt. Svårt att bevis vad som egentligen händer efter döden, och det är där ens egna tro väger in. Själv så antar jag inget och låter min egna död ge mig svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Jag tror inte på det... men vem vet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Jag tror inte på det, det kommer ju från filmen White Noise så jag tror inte på det, har svårt att tro på saker som hittats på inom film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 (redigerat) Nej, jag tror inte på det. Men det klart att det kan vara intressant att spekulera i såna här ämnen (om man har ork, dvs, vilket jag inte har :P) Redigerat 21 Februari 2007 av Jayzmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 (redigerat) Detta är inte vetenskapligt bevisat och det är inget som tyder på att det här fungerar. Det är därför som jag har svårt att tro på EVP och allt annat nonsens. Men visst kan det vara lite spännande att prova, men man vet ändå att det inte är sant. Redigerat 21 Februari 2007 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Du är så lol. ;) Du söker endast uppmärksamhet, i fall om du tittar in flera gånger om dagen, så har du inte slutat. Vem menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 är man död så existerar man inte och då kan man inte kommunicera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Du är så lol. ;) Du söker endast uppmärksamhet, i fall om du tittar in flera gånger om dagen, så har du inte slutat. Vem menar du? <{POST_SNAPBACK}> Det där var en bit ur ett annat inlägg ;) Jag råkade få med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Jag tror inte på det, det kommer ju från filmen White Noise så jag tror inte på det, har svårt att tro på saker som hittats på inom film. Nej det gör det inte...http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_voice_phenomenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.