Shaddy Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Du är så lol. ;) Du söker endast uppmärksamhet, i fall om du tittar in flera gånger om dagen, så har du inte slutat. Vem menar du? <{POST_SNAPBACK}> Det där var en bit ur ett annat inlägg ;) Jag råkade få med det. <{POST_SNAPBACK}> Ok. Trodde du snackade om mig först ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 va?vad f*n snackar du om? hur som helst,kan man inte fånga upp radio sändningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 jo det är klart man kan annars skulle man ju inte kunna lyssna på radio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Men lägg AV! Hur skulle DÖDA, D-Ö-D-A, människor kunna skicka nån sorts meddelande!? Trams... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Finns ju massvis med tv-program om att det är spöken och sånt i husen. Mycket är med all säkerhet bara påhitt. Men jag vet inte. Det finns saker som ingen kan svara på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 tror inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Jag tror nog inte på det,men filmen var lite spooky. Såg fejset och axlarna, hörde skriket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 filmen funkar ej för mig! börjar ej ladda ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Jo det går men man får vänta j*vligt länge... Så var det för mig och antagligen för dig också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) Men lägg AV! Hur skulle DÖDA, D-Ö-D-A, människor kunna skicka nån sorts meddelande!? Trams... :huh: Trams? Det är snarare en tro och det är inget fel med det. Men visst jag förstår att du tycker att det är trams, men för vissa är det inte det. Redigerat 4 Mars 2007 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.