Goron Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 jag har bara tre spel och de är mdd , zeldaoch 1080 Avelanche man kanske ska jag köpa ett på tisdag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Metroid prime ,SSBM, TWW, SMS och MKDD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag har 9: Super mario sunshine MKDD SSBM James bond: Nightfire Luigis mansion Wario world Mario party 5 Harry potter The sims Zelda Collectors Edition(imorgon) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Zelda TWW och bonus disk. Starfox Adventure. SSBM. MarioParty4. SuperMario Sunshine. Lila gameCube, 2 hand kontroller lila och svart, minneskort 251blocks. (Får Metroid Prime och kanske FF:CC idag.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 jag köper inte spel som en galing köper andra saker men dem spelen har´jag SSBM kosta 329 kr starfox advanture 249 kr sonic heroes 649 kr klart fast spelen är sköna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 En fråga om Sonic Heroes. Kan man köra ensam i adventure? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Jag har 4:F-zero gx,tsh&r,ssbm och The Simpsons Road rage! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 En fråga om Sonic Heroes. Kan man köra ensam i adventure? nä det kan man inte o det är dåligare om man kan bättre med 3 gubbar i ett lag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 (redigerat) (Svamp Bob Fyrkant @ 29/02-2004 12:09:48) jag har 14 spel till gamecube dem här: Godzzila: Destroy all monsters meele (2) super smash bros meele (1) Mario Party 4 (3) Metroid Prime (1) Zelda The Wind Waker (1) Resident Evil Zero (2) Resident Evil (1) Minority Report (4) Super Mario (3) The Scorpion King Rice Of Akcadian (4) Crash Bandicot Der Zone Of Vortex (2) Medal Of Honor:Frontline (2) Super Monkey Ball (4) Dead To Rights (1) Det var alla :D Jag har 20 spel: Super-Mario Sun Shine (Klarat) Mario Kart DD (Klarat) Harry Potter och hemligheternas Kammare Spider-Man (Klarat) Zedla Collektors Edition Zelda Wind Waker Metroid Prime Super Smash Bros Melee (Klarat) Luigis Mansion (Klarat) Disneys Macilcal Mirror Starring Mickey Mouse (Klarat) Rocket Power Beach Bandits (Klarat) Soul Calibur 2 (kanske ska sälja det) Tony Hawk Pro Skater 3 (Snart klarat) Star Wars Clone Wars (Klarat) Batman Vengeance (SVÅRT) Disneys Extreme Skate Adventure (Klarat) Sagan om de Två Tornen (Klarat) Sagan om konungens återkomst (Klarat) Disneys Stål Kalle PK (Ska nog byta) Jag har en Svart GC och en Svart och en Lila handkontroll Två svarta minneskort ett med 251 blocks ett med 59 blocks!! jag har fler 1080 grader(snart klarat) ty the tasmanian tiger(klarat) ssbm(bara troffeer kvar) metroid(klarat) XIII( köpte det idag så jag har inte kommit långt) star wars rouge squadron(nästan klarat) luigis mansion(klarat) medal of honor frontline(klarat) medal of honor rising sun(klarat) starfox adventure(klarat) mario sunshine(snart klarat) spider man (klarat) tww(nästan klarat) musse och den magiska spegeln(klarat och det suger) de två tornen(klarat) gojira destroy all monster melee(klarat) time spitter 2(klarat och det äger) the sims(drygt har inte klarat det) universal studios(klarat) mario part4(klarat) mario party5(klarat) desert storm(klarat) mystic heroes(klarat) james bond agent under fire(klarat) en lila gc två lila och två svart doser ett litet och ett stort minneskort härma dig lite svampbob :) Redigerat 30 Mars 2004 av Jojjon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Jag har en svart GC och 3 orginal controller svarta och ett 251blocks minneskort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Jag fick mina spel igår :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Nej du har haft GC spel länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg