Gäst Youx Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Har hittat en musik addon men får den ej att fungera. --- >Här är det <--- jag har unzippat det lagt det i WoW/Interface/AddOn och lag mp3 filerna i '\WoW\Interface\AddOns\myMusic\mp3' men sen fattar jag inte.. ska jag typ göra nån låt lista eller vad? har inte FF iallafall... har burning cusade ifall det kan va till nån hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Testa att dra ut mp3 från mappen myMusic och lägg in den i interface. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Detta är vad jag tycker: Totalt onödigt när du ändå kan ha windows mediaplayer i bakgrunden medan du spelar. minska inte ner fönstret bara, låt det vara som det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 men man kan inte byta låt erller så då + det laggar när den byter låt då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Klart du kan byta låt , det är ju bara att lägga in dom i bibloteket o sen lägga dom som du vill genom att dubbel-klicka på dom ^^ fast det kanske inte är så kul när det laggar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 men jag kan ju inte dubbel klicka på låtarna när spelet är öppet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 men fixa låtarna som du vill först o sen så byter den ju låt automatisk medans du spelar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Eller så lirar du window-mode som alla män gör ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 kan ingen bara säga hur man gör mp3 mod skulle gärna också vilja veta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Eller... skaffa högre processor och mer RAM-minne så laggar det inte när du byter fönster. För mig laggar det inte och jag har 2.01 GHZ processor och 992mb RAM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 ente för mig heller men skulle endå vilja veta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg