Nemerlon Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Hur gör man för att köpa guld till sin karaktär i WoW? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 det finns flera alternativ, antingen pratar du med någon som du känner som kan och vill grinda åt dig, eller så beställer du på internet, det finns många sajter och om du knallar omkring i OG så kan du garanterat få massor av tips (jag kallar det spam för att jag hatar guldfarmare) om hemsidor som du kan köpa från. Sök på google som de andra om du inte orkar vänta på spam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 finns det nån bra sida man vågar lita på? dom kan ju paja hela gubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Nej? Vad jag vet så skickar dom pengar till en via mail. Hursomhelst så är det inte lagligt att köpa guld och du kan få dig bannad om någon får reda på det på nåt sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Jag undrar hur blizz vet att man köpt guld när man betalat sin vän för ett antal guld i kontanter. Sedan möts man i spelet och så får man pengarna via trade. Det borde ju inte gå att spåra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Inte den typen, nej, men när man köper med kreditkort på nätet och får det i ett mail i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Gamemasters brukar kolla på stora summor mängd av guld som sänds från karaktärer till karaktär. Många av mina kompisar brukar köpa guld och dem blir aldrig scammade, dem brukar få mer än vad dem beställde också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 (redigerat) Har en polare som köpte 5000G på WoW. Gick på lite mer än 1000 svenska.. Vet inte riktigt. MMOinn tror jag han köpte det ifrån, vanligast väl? Sen skulle hans bror göra samma sak och blev bannad. Mwhep! =D Då gör man helt enkelt så att man du anger kreditkortsnummer, namn på char och vilken server, och US eller EU sen får du en litet fint brev i din mailbox. :) sweet! Redigerat 16 Februari 2007 av Slasktratt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Japp, eftersom epic flyingmount är så dyr så har Blizzard ökat kontrollen. Dem flesta som har en 280% flying mount har nog köpt guldet tror jag.. Inte så enkelt och sammla ihop 5200guld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 jo det tror jag också men sen finns ju dom som har sparat till flying sen i december :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Äh det är ju skoj att samla gold, men man kan bli lite pissed och köpa iaf ^^ (obs., av de jag känner som har köpt gold på int. så är ALLA NE male.. >< ((no offence till er)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg