Hoppa till innehåll

Köpa Guld

Nemerlon

Rekommendera inlägg

det finns flera alternativ, antingen pratar du med någon som du känner som kan och vill grinda åt dig, eller så beställer du på internet, det finns många sajter och om du knallar omkring i OG så kan du garanterat få massor av tips (jag kallar det spam för att jag hatar guldfarmare) om hemsidor som du kan köpa från.

Sök på google som de andra om du inte orkar vänta på spam.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gamemasters brukar kolla på stora summor mängd av guld som sänds från karaktärer till karaktär. Många av mina kompisar brukar köpa guld och dem blir aldrig scammade, dem brukar få mer än vad dem beställde också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har en polare som köpte 5000G på WoW. Gick på lite mer än 1000 svenska.. Vet inte riktigt. MMOinn tror jag han köpte det ifrån, vanligast väl?

Sen skulle hans bror göra samma sak och blev bannad. Mwhep! =D

Då gör man helt enkelt så att man du anger kreditkortsnummer, namn på char och vilken server, och US eller EU sen får du en litet fint brev i din mailbox. :)

sweet!

Redigerat av Slasktratt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, eftersom epic flyingmount är så dyr så har Blizzard ökat kontrollen. Dem flesta som har en 280% flying mount har nog köpt guldet tror jag.. Inte så enkelt och sammla ihop 5200guld.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...