Gäst Youx Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Tjenare fick sportlov idag och när jag startar datorn så kommer Dell Logon upp, sen blir bara skärmen helt svart och en markör i vänstra hörnet, något tips på vad man kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Ringa DELL support ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 det hände mig en gång ...jag fick ominstallera xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Support tidan har gått ut.. får väl spara ihop 200 till så har jag Windows Vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Den har nog blivit förkyld... Närå, men har du provat trycka F8 när datorn startar för att starta datorn i felsäkert läge? Har du ingen återställningsskiva eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 jo jag har det.. med allt på datorn försvinner ju om man formaterar den.. och man kan gå in på inställningarna,, men va ska man göra där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Du kan använda Systemåterställning för att återställa datorn igen sålänge du kommer in i felsäkert läge. Minns dock inte hur. Tror det brukar stå på förstasidan i Hjälp & Support i felsäkert läge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Tjenare fick sportlov idag och när jag startar datorn så kommer Dell Logon upp, sen blir bara skärmen helt svart och en markör i vänstra hörnet, något tips på vad man kan göra? Om skärmen är helt svart, hur f*n har du lyckats skriva här? Uber elite eller lol? Kolla om du kan komma in i biosen, någon inställning där säkert :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Om en person har tillgång till en dator så har man nog tillgång till flera >.< Vi har 5 datorer i vårat hus, Alla används flitigt. (4 st i våran familj) On topic : Testa installera om XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 (redigerat) När gick supporten ut? Jag kunde ringa dom fast att 1 år hade gått. Redigerat 17 Februari 2007 av Bf2-nörden-Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 K kan bara komma in i biosen har försökt Reparera Win Xp men man måste skriva ett Admisatör lösenord men vilket lösenord! har inte skrivit i nåt... har testat men alla mina lösenord osm jag använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 System återställa?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.