lundquist Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 jag vill ha lite låtar som är sköna att lyssna på innan man ska på disco typ. och nu menar jag inte bara techno låtar som typ sandstorm eller eurodancer, utan mer som dem sjunger i tex ; sång om ingenting, dragostea din tei eller varför inte boten anna. sånna låtar, tack för svar :) <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 jag vill ha lite låtar som är sköna att lyssna på innan man ska på disco typ. och nu menar jag inte bara techno låtar som typ sandstorm eller eurodancer, utan mer som dem sjunger i tex ; sång om ingenting, dragostea din tei eller varför inte boten anna. sånna låtar, tack för svar :) <3 Tycker att Prodigys låtar är ganska bra Techno-låtar... Firestarter eller Smack My Bitch Up kanske? Den första är helt klart bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounce Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 jag tycker också absolut att prodigy e nått man ska lyssna på!! jag tycker att smack my bitch up e den bästa partylåten, dock ville vizzkazz ha låtar där man sjunger och på den låten så säger dom ju bara "smack my bitch up" ett antal gånger :) men vad som helst av prodigy e jättebra! dom sjunger ju mkt i deras andra låtar go prodigy!! (keith i prodigy säger faktiskt "change my pitch up" ett antal gånger också) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Cascada - Everytime We Touch ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IlDuce Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 DJ E-Maxx - Monster Machine, solklart den bästa låten som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 cs weapon mix lr vad den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Call on me ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Eminem-without me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 BassHunter - Vi Sitter I Ventrilo o Spelar DotA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 vilken David Bowie låt som helst alla e grymma! :cool: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 DiscoQueen av Pain of Salvation (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Asså låt som man kan lyssna på innan man ska på disco? Vadå menar du om som någon slags "uppvärmning"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.