Nomatic Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Skrivet 27 Oktober 2003 jag kan inte spela snake.....jag kan bara spela moonpatrol Citera
Nomatic Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Skrivet 27 Oktober 2003 de borde finnas träningmm håller med Citera
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Skrivet 27 Oktober 2003 istället för att slösa poäng Citera
Backspace Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Skrivet 27 Oktober 2003 Måste man betala poäng hela tiden när man ska spela? Jag är rädd att jag ska förlora 2 bronspoäng för bara ett spel, Och sen måste jag betala! Citera
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Skrivet 27 Oktober 2003 a så jag säger de bäst att ha träning varför ska man betala 2 brons poäng för att träna bättre med en träning utan att ge 2 brons poäng Citera
Chain Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Skrivet 27 Oktober 2003 Om man får över 6000 så får man tillbaks sina 2 bronspoäng. Citera
Backspace Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Skrivet 27 Oktober 2003 2 bronspoäng är också dyrt! Jag tycker det bara ska kosta 2 poäng! Och som Goldenmew så borde det finnas träning, Och i bland brukar det inte ens gå att styra så då åker jag rakt in i väggen! POÄNGEN TILLBAKA! Citera
Nomatic Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Skrivet 27 Oktober 2003 2 bronspoäng är också dyrt! Jag tycker det bara ska kosta 2 poäng! Och som Goldenmew så borde det finnas träning, Och i bland brukar det inte ens gå att styra så då åker jag rakt in i väggen! POÄNGEN TILLBAKA!jaja du kan iaf spela för mig blir det bara en svart ruta med sk*t många siffror Citera
Backspace Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Skrivet 27 Oktober 2003 2 bronspoäng är också dyrt! Jag tycker det bara ska kosta 2 poäng! Och som Goldenmew så borde det finnas träning, Och i bland brukar det inte ens gå att styra så då åker jag rakt in i väggen! POÄNGEN TILLBAKA!jaja du kan iaf spela för mig blir det bara en svart ruta med sk*t många siffror Men fattar du inte? Det är siffrorna man ska ta! Det är så man får poäng! Det är det här som är så dåligt! Man måste få över 6000 poäng på spelet för att få tillbaka sina pengar! Jag vill inte laga men kan ni inte ändra på de? :o Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.