Hoppa till innehåll

Melodifestivalen


Gäst OneDream
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har precis vunnit biljett till finalen, har inte sett något utav melodifestivalen och det är inte riktigt min musiksmak. Att sitta och titta på folk med nya dansbandsfrillor är inte riktigt min grej, hur som helst så kommer jag sitta i telias vipbås och göra allt för att försöka få mina 15min av fame. Man kanske skulle försöka ta sig upp på schen, hur som helst, ni som tittar kanske ser mig:>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ush, denna melodifestival måste vara den sämsta någonsin, har tyvärr sett alla, fråga mig inte varför, nyfikenhet kanske. Och ingen bidrag har jag fastnat för, det har jag gjort alla tidigare år. Det blir bara sämre och sämre och är det bara jag som tycker Christian Luuk är bland de tråkigaste och drygaste personer jag vet om på denna jord. :S

 

Tror och hoppas Andreas Jonsson vinner, han är den som sjunger bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Umbreon_Moon

Håller med Xade, melodifestivalen detta året, det måste vara det sämsta jag någonsin sett... Inget Bidrag har fastnat (förutom ett :visslar: )...

 

Förra året var det mycket mycket bättre.

 

Men,men... The Ark FTW!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ush, denna melodifestival måste vara den sämsta någonsin, har tyvärr sett alla, fråga mig inte varför, nyfikenhet kanske. Och ingen bidrag har jag fastnat för, det har jag gjort alla tidigare år. Det blir bara sämre och sämre och är det bara jag som tycker Christian Luuk är bland de tråkigaste och drygaste personer jag vet om på denna jord. :S

 

Tror och hoppas Andreas Jonsson vinner, han är den som sjunger bäst.

 

Meldoifestivalen suger visserligen, men Luuk är jätte bra (Gardell är förmodligen den drygaste som har vandra på jordens yta).

 

Förövrigt hoppas jag på The Ark :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...