Rammus Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 DET FINNS VISST FUSK! det finns rank fusk! JAG KAN TILL OCH MED BEVISA DET!!!!!!!! Sen en annan sak det finns många vuxna som spelar blipville, det står på dom namn sen kan man kolla bilder på dom det är nästan hälften så många vuxna där! :P Det är sant båda sakerna! Har beviss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cold Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 DET FINNS VISST FUSK! det finns rank fusk! JAG KAN TILL OCH MED BEVISA DET!!!!!!!! Sen en annan sak det finns många vuxna som spelar blipville, det står på dom namn sen kan man kolla bilder på dom det är nästan hälften så många vuxna där! :P Det är sant båda sakerna! Har beviss varför inte asiv det . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 det är väl fler vuxna än barn som spelar eftersom det kostar riktiga pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Men snälla det finns inga fusk i blipville :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Vad är Blipville ? Vet vad Blip är men inte Blipville. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Vad är Blipville ? Vet vad Blip är men inte Blipville. blipville = blips version av habbo hotel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 skulle vara kul om man kunde bygga sitt egna hus på blipville Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Man kan ju inreda husen(?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 ja vet men det är roligare om man kunde bygga det ,kanske en liten sommar stuga B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lajban97 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Vet nån några fusk till blipville ranking eller penga fusk? :evil: Det finns visst! Om man laddar ner Cheat Engine! Det är Gratis. Jag vet inte vilken hemsida det är på men du kan söka på google.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iliw Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) Man kan leka lite i url-adressen och köpa grejer som man egentligen inte ska kunna köpa ^.^ Kommer dock inte ihåg EXAKT hur man gjorde :/ Redigerat 4 Maj 2008 av Iliw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 nej dte finns ej nåt fusk dit. jag har vart där sen 2003 men kör ej nu. //momomo12(min bv gubbe) //krille97 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg