ELF Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Hur många här kan ladda hem filmer från IGN? Jag kan inte. För det stannar efter bara någon procent :angry: Jag har skickat ett mail till dom på IGN för ett bra tag sen, men fick bara till svars att det säkert bara var hos oss de var fel... Om det nu är hos oss, vet någon vad det kan vara? PS. Jag har alldrig stött på detta på någon anan hemsida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 vad är IGN för nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Nåt chat programm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 (redigerat) Chat program ? :S http://www.ign.com/ Redigerat 18 Februari 2007 av Vappol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 lol!jag va ju nära iallafall :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Eeeh IGN är en sida med speltrailers, recensioner, etc, etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 varför anmäler ni alla inlägg här?! IGN är ju 1 fusk sida nu såg jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 IGN är en sida med massor av spel, trailers och fakta. Däribland fusk. Så till topic nu! Jag har inten aning vad det kan vara för fel som gör att du inte kan ladda hem från IGN. Fungerar det att ladda hem en film från t.ex. webhallen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 IGN är en sida med massor av spel, trailers och fakta. Däribland fusk. Så till topic nu! Jag har inten aning vad det kan vara för fel som gör att du inte kan ladda hem från IGN. Fungerar det att ladda hem en film från t.ex. webhallen? Ja, det kan jag. Ladda hem filmer från webhallen... Detta började förra året har jag för mig och enda sedan dess så kan jag inte ladda hem trailers från IGN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 har du kollat så du har någon brandvägg/ din webläsare inte blockrar att lada ner från sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Jag har brandvägg ja (PANDA). Och hur menar du med att webbläsaren ska blocka så att jag inte kan ladda hem från sidan (IE7). Då borde det ju inte gå att starta nedladdningen överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.