Gun Guy Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Jag har fått Quest att hitta ett Vin som hetter Shadow Banish Wine. Man kan hitta det i ganla fort, och jag har hittat 2 flaskor. Vet någon ett fort där det är mest troligt att hitta såna? Finns dom under fårten i gångarna ochså eller bara i kistor på taket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 I vissa fort,vad jag vet så är dom inte random loot,och ska finnas på bestämda platser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Orkade aldrig göra klart det questet. efter en vecka så fuskade jag fram det istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Det finns en flaska i Frostcrag Spire Vault (Om du har Frostcrag Spire och köpt Vault Area, vill säga). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.