Ankdamm Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 (redigerat) när jag kör cs då får jag aldrig ip för min router blokerar ipn så vet nån hur jag kan gö så den inte blokerar ipn?? Redigerat 18 Februari 2007 av colalover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Tråd rensad, tråden handlar inte om stavning... OT: Kolla manualen till din router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Routern blockerar en port som du måste öppna, vanligtvis port 27015. Denna måste öppnas. Detta gör du genom att logga in på routern. Du kan börja med att skriva vad du har för typ av router, så kan vi troligtvis hjälpa dig vidare. Om du är duktig på att hitta så kan du ta en titt på den här sidan: http://www.portforward.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Jag hade problem med min router. Datan hittade ingen trådlös internet så jag ringde till glocalnet och trode jag skulle få hjälp der. Men det sa att jag skulle ringa deras kund servic.Då fick jag den hjäp jag behövde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.