Shaddy Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Är Silent Hill ett bra spel? Har alltid varit ett Resident Evil-barn, men funderar nämligen på att börja spela Silent Hill. Så, nån som har några åsikter om Silent Hill spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Silent Hill-spelen är ganska bra, men Resident Evil-spelen är mycket bättre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 nån som vet om dom har kvar collection-boxen nånstans på nätet? sjukt svår att hitta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 x_X Resident evil bar xDDD Haha Jag är också det men började spela silent hill.. Typ alla säger att tvåan är bra.. Jag säger att tvåan suger och är svårt och dåligt... Men 3an är faktist kul och så... Men 4an... 4an kan jag säga... Det är otroligt bra.. (the room) Men jag föreslår att du har en internet guide med dig... Det är nästan omöjligt annars ;S Det var otroligt svårt =O Men är du bra på att lösa saker i spel.. Så är det kanske ingen fara Men jag rekommenderar 4an.. Kanske 3an om du har lust.. Men 2an är inget jag blev glad över :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 23 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 1:an då? Man vill ju helst spela hela serien ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 tycker dom borde göra en re-make på 1:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 24 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Jag var och köpte The Room på EB Games idag. Ska precis testa det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
excitebike90 Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 x_X Resident evil bar xDDD Haha Jag är också det men började spela silent hill.. Typ alla säger att tvåan är bra.. Jag säger att tvåan suger och är svårt och dåligt... Men 3an är faktist kul och så... Men 4an... 4an kan jag säga... Det är otroligt bra.. (the room) Men jag föreslår att du har en internet guide med dig... Det är nästan omöjligt annars ;S Det var otroligt svårt =O Men är du bra på att lösa saker i spel.. Så är det kanske ingen fara Men jag rekommenderar 4an.. Kanske 3an om du har lust.. Men 2an är inget jag blev glad över :blink: vill inte vara elak men, är du knäpp eller? kanske beror på att du bara är 14 bast som du inte uppskattar 2:an. men vi har väl alla olika smaker. Jag har spelat alla silent hill spel och döööör om inte 5:An kommer snart. Om du frågar mej så ska du köra serien i rätt ordning. 1:an är otroligt bra, föråldrar och dålig grafik men det håller ännu tycker jag. väldigt spännnade för att vara så gammalt. 2:an är världens bästa spel enligt mej. Atmosfären, miljön, den otroligt bra handlingen och framför allt musiken. Tvåan är mer för dom som vill spela ett vackert och sorligt spel som samtidigt är fylld med action och spänning. löööve it <3 3:an, inte alls lika bra som de två första spelen men det håller ändå. Det är nu man börjar fatta lite av handlingen. Det här spelet är garanterat lika läskigt som de två första spelen. 4:an... uumh? helt klart svagaste spelet i serien. Kanske beror det på att det inte var meningen att det skulle vara ett silent hill spel från början. Spelet är fortfarande mystiskt och spännande men det är en del saker jag stör mej på. framför på fiender som inte kan dö -__- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 (redigerat) x_X Resident evil bar xDDD Haha Jag är också det men började spela silent hill.. Typ alla säger att tvåan är bra.. Jag säger att tvåan suger och är svårt och dåligt... Men 3an är faktist kul och så... Men 4an... 4an kan jag säga... Det är otroligt bra.. (the room) Men jag föreslår att du har en internet guide med dig... Det är nästan omöjligt annars ;S Det var otroligt svårt =O Men är du bra på att lösa saker i spel.. Så är det kanske ingen fara Men jag rekommenderar 4an.. Kanske 3an om du har lust.. Men 2an är inget jag blev glad över :blink: Håller med excitebike90 totalt, på alla punkter. EDIT:Mitt 700:e inlägg. ;) Redigerat 2 Mars 2007 av Kishuna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg