NejGear Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Det beror helt på vem det är... Men antingen så pratar jag på om massa skit som ingen egentligen bryr sig om och sen ber jag om ursäkt för att jag pratar en massa skit... Men ibland så flyter allting på helt normalt. En sak jag la märke till när jag läste är att folk verkar ha väligt svårt att säga att blicken dras mot TUTTARNA!!!! Klart som f*n att man råkar snegla lite... Dessutom är det väl nästan bara killar p det här forumet? Det spelar väl iofs ingen roll. Tuttar är vackra och man ska inte skämmas om man tycker det. Men man ska inte heller fånstirra för det e bara otrevligt XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Hmm? Det är nog typ att jag fäller någon dum eller pinsam Komentar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 om jag pratar med en as snygg så är det väll det värsta att jag fåt bonge framför henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag är nog ändå hyfsat bra på att spela naturlig i sådana situationer. Sen blir ju det ett problem om man ska försöka impa på någon, för det klarar jag inte alls av utan att antingen överdriva eller underdriva (det märks inte alls). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 om jag pratar med en as snygg så är det väll det värsta att jag fåt bonge framför henne.lol du måste skoja, ofta de händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 om jag pratar med en as snygg så är det väll det värsta att jag fåt bonge framför henne.lol du måste skoja, ofta de händer jag fåt bonge när jag ser snygga tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Beror på vilken tjej. Får ibland inte fram orden. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Det värsta som kan hända är väl att hon säger nåt i stil med "Älskling" eller "Honey". Det har hänt ett par gånger och det är jäkligt pinsamt, för jag kan liksom inte säga det, jag är inte på den nivån än riktigt, kan man säga. Om en tjej håller på så v'ldigt mycket brukar det sluta med att jag gör slut.. Det är riktigt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 (redigerat) I min skola blir jag jämt närvös, jag tror det är på grund av att alla är så omogna. Ingen vill något seriöst. Redigerat 2 Maj 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melie Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Förr när jag pratade med någon kille jag gillade började jag alltid stamma efterom jag pratade så grymt fort, jag pratar rätt fort om man ser normalt men då var det multispeed... men det har som tur lagt sig nu. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Jag blir nervös, så drar jag oftast nått skitdåligt skämt som inte alls har något med humor att göra (-.-"), så då står man där å verkar helt dum i huvudet å tjejen tänker typ "okejj..?" Så med andra ord, jag brukar göra bort mig ordentligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Ja brukar säga fel <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.