Hedman Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Skrivet 11 Maj 2007 hejhej jag är tillbaka här på fuska.se jag har tränat på att teckna riktigt mycket men jag har tyvärr inga serier som jag direkt har sparat. men jag har en som är 3 år gammal som ni kan få se PS: vi kan göra en stor hemsida där vi har en online serietidning så gör vi nya exemplar hela tiden som shonen jump. jag kan stå för hemsidan så kan ni skicka era serier till mig om ni vill då asså Tänkte exakt likadant ^^ Citera
Ninomi Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Skrivet 12 Maj 2007 Skulle vilja börja rita en manga serie, har någon nått tips på handling? Citera
miniman Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Skrivet 12 Maj 2007 typ en kille som är kär i en tjej men hon är kär i en annan så går han runt och tänker snusk tankar och blir nobbad hela tiden Citera
Ninomi Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Skrivet 13 Maj 2007 Ha! Nej... Jag tror att jag har kommit på lite, det ska vara lite action men ändå kärlek. Visst, det var ett bra förslag. Kanske använder det men utan att han tänker på snusk ;) Citera
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Skrivet 13 Maj 2007 Ha! Nej... Jag tror att jag har kommit på lite, det ska vara lite action men ändå kärlek. Visst, det var ett bra förslag. Kanske använder det men utan att han tänker på snusk ;) Kanske att tjejen tycker att han e ett j*vla snusko och sedan kommer dom bara närmare å närmare varann. Citera
CounterStrike Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Skrivet 13 Maj 2007 jaja min suger (tycker ja iaf) Eller? :P http://img57.imageshack.us/my.php?image=namnlswm4.gif Citera
Scarlet Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Skrivet 14 Maj 2007 (redigerat) Har du ritat den eller? xD Redigerat 14 Maj 2007 av BlueHex Citera
miniman Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Skrivet 20 Maj 2007 om du har ritat den så är du grym den va lite torr men ändå Citera
d1g1t4l Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Skrivet 20 Maj 2007 hehe, en sak jag gjorde på paint (gjorde skuggningen och det på gimp) Citera
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Skrivet 20 Maj 2007 hehe, en sak jag gjorde på paint (gjorde skuggningen och det på gimp) hahaha fy f*n va bäst! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.