Mast3rCod3r Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Här är min när jag äger några noobs..tycker inte det är värt att nämna dom namnen så jag drog över namnen med lite färg :P yeah_OWNED..bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 OT: Istället för att bara dra över namnen så var du tvungen att dra över hur många gånger dom dött, dödat och deras ping? Vill du inte visa att det är bottar eller? För om det inte är bottar så ser jag ingen anledning till att dra över pingen och deras score. OnT: Har inga bra bilder att lägga till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 finns redan massor av sådana här trådar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 kommer med bilder snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Här är min när jag äger några noobs..tycker inte det är värt att nämna dom namnen så jag drog över namnen med lite färg :P din server om man avgör utifrån din ping. mm jag kan också döda botar, än sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 23 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Här är min när jag äger några noobs..tycker inte det är värt att nämna dom namnen så jag drog över namnen med lite färg :P lol mitt ping ? du kan ha lika gärna 5 om det inte ens är din server.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 det e sant, om du har en som creatar en server 100 m från ditt nätvärk -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 (redigerat) tror jag hadde några bilder på datorn kommer upp med dem sen ot:med tanke på att din ping är 6 så är det inte trovärdigt. Du använder altså botar Redigerat 26 Februari 2007 av JanazTheOne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Du kan gärna visa deras ping så tror vi dig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 15 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Säg cl_cmdrate +100 eller cl_cmdrate 01 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 kolla bredvid fps, 0 ping. Omöjligt. om man har 100mbit så kan man ha runt 4 i ping. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 kolla bredvid fps, 0 ping. Omöjligt. om man har 100mbit så kan man ha runt 4 i ping. lol du skojar eller? jag har 28/1 mb/s och har 5 i ping på de flesta svenska servrar... :bah: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg