Th3 Sh@dow Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Hittade inget annat passande ställe för denna tråd eftersom att själva "Övrigt" verkar vara borta. Jag hittar det iaf inte. Aja till topic. Undrar om någon är duktig/vet hur man ändrar olika filer till .avi osv. Kanske en okänd filtyp detta men jag håller på och recordar medans jag kör ut olika spela nu till Snes Genesis. Och när jag recordar så får jag .giz och .gir filer. Så någon som kan ändra dom till .avi eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Med "Video Converter" kan man iaf ändra filmer till olika format. Google lite och du bör hitta download. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 21 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Som jag trodde. Det funkade inte. Men får väl ta och kolla igenom klippen och recorda med fraps eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Tror nog att emulatorn (är väl en sån du använder?) sparar i egna påhittade format. Finns nog inget bra program att konvertera dem i. Men fraps kan funka bra om du får igång det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.