zeyona Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Hejsan. Jag håller på med ett skolprojekt om tv-apparater och har kommit till en återvändsgränd. Har sökt i flera dagar utan att få svar (dumma jag letar väl fel som vanligt…) och vänder mig nu till er smarta. Jag undrar på ett "ungefär" hur många tv-apparater som finns i världen, eller om det blir lättare bara i Sverige. Någon som vet och kan hjälpa en förlorad själ med sitt skolarbete ^^? Mycket tacksam för alla svar och sen vill jag gärna ha länken till sidan du hittade informationen till. /Zey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Har du inte hitta något på Google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Det finns idag (1999) uppskattningsvis 600 miljoner TV-apparater i världen. Året -99 iaf. (Länk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Men antalet borde väl ha ökat under åtta år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Men antalet borde väl ha ökat under åtta år? Ja, det är ganska självklart, men sånna här undersökningar görs inte årligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Är det inte bara att kolla hur många som har betalat Tv licens..?? Iofs många som struntar i det men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Men antalet borde väl ha ökat under åtta år? Troligen Tripplerats . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.